گل پنجم و شیشم باید ب نام آلابا ثبت شه با اون پاساش

قشنگ انگار سالهاست تو رئاله

میدونسم میترکونه اما ن انقد و اونم تو دفاع وسط!

بابا باریکلا ❤️

مرسی بایرن