گل پنجم و شیشم باید ب نام آلابا ثبت شه با اون پاساش
قشنگ انگار سالهاست تو رئاله
میدونسم میترکونه اما ن انقد و اونم تو دفاع وسط!
بابا باریکلا ❤️
مرسی بایرن

گل پنجم و شیشم باید ب نام آلابا ثبت شه با اون پاساش
قشنگ انگار سالهاست تو رئاله
میدونسم میترکونه اما ن انقد و اونم تو دفاع وسط!
بابا باریکلا ❤️
مرسی بایرن