این تیم ۳ بار پشت سر هم قهرمان جام ملتهای آسیا شد و در المپیک ۱۹۷۲ برزیل را یک بر صفر برد که تک گل بازی را مجید حلوایی زد! همچنین در المپیک ۱۹۷۶ برابر لهستانی که یک برنز جام جهانی و یک طلای المپیک داشت و جزو غول های فوتبال جهان بود ۳بر۲ و به سختی باخت. در این بازی علی پروین و حسن روشن گل های ایران را زدند و در یک چهارم نهایی همان المپیک با شکست ۲بر ۱ برابر شوروی در ۱/۴ نهایی حذف شد و بهترین نتیجه تاریخ ایران در فوتبال المپیک بود و بعد از آن تا حالا در المپیک حتی شرکت نکردیم و همچنین قهرمانی تاج در آسیا در سال ۱۹۷۰ خودتان قضاوت کنید آیا این تیم تیم قرن نیست؟
کامنت کنید آیا این تیم تیم قرنه؟



