من زبانم صفر صفر بود ی مدته شروع کردم سطح مبتدی رو تموم کردم و الان وسط سطح مقدماتیم (A2)
سال بعد کنکور ارشد دارم (علوم سیاسی) و لازمه زبان روهم خوب بزنم
کتاب زیر ذره بین رو گرفتم ولی لغتاش زیاده و برام سنگینه دارم اذیت میشم
من لغتارو با نرم افزار انکی که با روش لاینتر کار میکنه میخونم واسه همین زمان زیادی میگیره مثلا امروز 3 ساعت وقت ازم گرفت تا ده تا لغت رو کاملا وارد نرم افزار کنم با روشی غیر از اینم فکر نمیکنم بتونم به خاطر بسپارم
خواستم تمرکزم رو بذارم رو زبان تخصصی ولی اونم از سطح زبانی من بالاتره و نمیدونم از عهدش برمیام یا ن
خلاصه اگه تجربه مشابهی داشتین ممنون میشم کمک کنین

