نظر من تسلا به دلیل نبوغ بیشتر ولی مثل ادیسون گسترش زیادی نداشت(ادیسون با شرکت های پولدار کار میکرد) چون پول کمی داشت.
تسلا? ادیسون❤
۲۸۹ بازدیدشنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
نظر من تسلا به دلیل نبوغ بیشتر ولی مثل ادیسون گسترش زیادی نداشت(ادیسون با شرکت های پولدار کار میکرد) چون پول کمی داشت.