هنوز هیچ تغییری در تیم در پیروزی به وجود نیامده است، نه کسی جدا شده و نه در جذب بازیکنی ناکام موندن و نه مشکل زمین تمرین دارن. در واقع این میزان هوچیگری لنگی ها، فقط به خاطر کورسوی امیدی هست که برای استقلال روشن شده، 5سال حق خوری و موفقیتهای بیسابقه و کثیف و البته شرایط عالی مشهود! جماعتی که 5سال به ما گفتن متوهم، در شرایطی که هنوز در عمل هیچ اتفاقی نیفتاده و هنوزم شرایط بهتری از ما خیلی زود هول شدند به طوری که در پیچ سجادی .زیر ورزش نوشتند با انتخاب آجرلو برای مدیرعاملی استقلال قبل از بازی با الهلال تمرکز پیروزی را به هم زده است.
برای همین هم می خواهند لنگی ها فردا تجمع بذارند .........
دلیل جلز و ولز کردن طرفداران پرسپولیس
https://www.tarafdari.com/node/2002917


