حالا که اینترنت رایگان گرفتم میخوام چند تا تقدیمی بفرستم ?،هر کس دوست داشت این پایین کامنت بده .
ظرفیت ۱۰ نفر و تقدیمی ها هم ۱۰ اهنگ یونانی یا ایرانی به سلیقه خودم .
حالا که اینترنت رایگان گرفتم میخوام چند تا تقدیمی بفرستم ?،هر کس دوست داشت این پایین کامنت بده .
ظرفیت ۱۰ نفر و تقدیمی ها هم ۱۰ اهنگ یونانی یا ایرانی به سلیقه خودم .