تو حمله ها عالی اضافه میشد با هافبکا یک دو میکرد و از سمت راست موقعیت ایجاد میکرد
اگه بازی با تاتنهام از گرت بیل جا نمیموند الان همه جا به عنوان بهترین دفاع راست تاریخ ازش یاد میشد
هزار تا خوبی هم داشته باشی ولی فقط یک ثانیه خرابکاری کنی همون تک ثانیه به ناحق عنوان بهترین رو ازت میگیره
ولی در قلب ما همیشه بهترینی
دنی الوز و کافو پشمتم نبودن



