الکساندر ایساک مهاجم جوون و سوئدی رئال سوسیداد در رادار بارسلونا است برخی از رسانه های اسپانیایی گفته اند بارسا میخواهد اورا به صورت قرضی و بند خرید اختیاری در زمستان خریداری کنند .
جدا از این ها بنظرم بازیکن خوبیه و حالا که مسی نیست میتونه تو بارسا خودی نشون بده و شاید جانشین سوارز بشه ولی قیمتش بالاس و خریدش ریسکی با قیمت بالا ?



