ناموسا آدم میره اینستا دو دیقه افسردگی میگیره... استوری اینو باز میکنی میبینی با اکیپ رفتن باغ....اون یکی رو باز میکنی میبینی با اکیپ رفتن شمال... همه درحال عشق وحالن، فکر کنم فقط ما تو خونه نشستیم ??
۶۴۹ بازدیدشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - 0۸:۵۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
ناموسا آدم میره اینستا دو دیقه افسردگی میگیره... استوری اینو باز میکنی میبینی با اکیپ رفتن باغ....اون یکی رو باز میکنی میبینی با اکیپ رفتن شمال... همه درحال عشق وحالن، فکر کنم فقط ما تو خونه نشستیم ??


