تیمای بزرگ همیشه به یه نفر نیاز دارن که اسطوره باشه بلد باشه بزرگی کنه هوادار بهش اعتماد داشته باشه دلسوز باشه اولویتش موفقیت تیم باشه فکر شو آف نباشه با دانش باشه قدرت مطالبه گری داشته باشه... در تاریخ تاج ، ناصر خان و منصور خان بار ها ثابت کردن که چه قد برای تاج و هواداراش ارزش قائل هستن و اونها هر کدوم از در مقطعی با تلاش های تک نفرشون تیم رو حفظ ‌کردن...اما در این روزگار که داشتن اسطوره که همانند اونها باشه؛ برای خیلی از باشگاه ها ، دور از دسترس هست ؛ ما فرهاد رو داریم...? تلفیقی از ناصر حجازی و منصور پورحیدری؛ تک و تنها تیم رو از بحران ها عبور داد ؛ تا موفقیت راه زیادی نمونده شاهد دلها...محکم تر حرکت کن? ما خوشبخت ترین طرفداران فوتبال در این دوران هستیم چون ؛ اسطوره ای مثل شما سرمربی تیم محبوبمون هست. ممنون به خاطر بودنت آقا فرهاد??