برای سهمیه لیگ اروپا میجنگه لایک?
برای سهمیه لیگ کنفرانس میجنگه دیس?
سهمیه نمیگیره قلب❤
خدایی بارسا با کومان به هیچ جا نمیرسه از نظر من سهمیه ای نمیگیره
برای سهمیه لیگ اروپا میجنگه لایک?
برای سهمیه لیگ کنفرانس میجنگه دیس?
سهمیه نمیگیره قلب❤
خدایی بارسا با کومان به هیچ جا نمیرسه از نظر من سهمیه ای نمیگیره