برای سهمیه لیگ اروپا میجنگه لایک?

برای سهمیه لیگ کنفرانس میجنگه دیس?

سهمیه نمیگیره قلب❤

خدایی بارسا با کومان به هیچ جا نمیرسه از نظر من سهمیه ای نمیگیره