هفته پیش هم گفتم که همه تیمهای مدعی باخت دادن و به تیمهای خیلی ضعیف تر از خودشون باختن
دوباره امروز
رئال باخت
آژاکس باخت
پاریس باخت
لاتزیو باخت
بایرن مونیخ باخت
بنفکا هم باخت
دقت کردم بیشتر بازیهای اول هفته اینطوره
برای دوستان شرط بند باز گفتم که دقت کنن


