بستری سر پایی شدم و دو دوز هم رمدسیویر زدم منتها الان که اومدم خونه سرفه و خارش گلو امونمو بریده چکار کنم به نظرتون بچه ها.ریه ام ۳۰ درصد درگیری داشت