به نظر من کاربر الد هست کاربر الد تا حالا یکبارم ندیدم توهین بکنه چه به اسطوره ها و چه کاربران تاجی حالا فحش ناموسی بماند و مثل بعضیها اصلا آدم پاچه گیری نیست و پاچه بقیه نمیگیره و با تیم خودش کار داره راستش ناراحت میشم بعضی از دوستان استقلالی متاسفانه بهش توهین میکنن ولی خوب اون میاد با احترام کریش میخونه و میره حالا برخلاف بقیه پرسپولیسی ها و اعتراف میکنم کری خوان قهاری هم هست و کمم نمیاره
بهترین کاربر لنگی سایت بنظرمن
۱۷۵ بازدیدشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


