من فک میکنم به خاطر قالپاقا مفتیه که گورتاگور قهرمان میشه

دلیل دیگشم ضعیف کشی نسبت به تیمای بوندسلیگا و غارت ستاره هاشون و ایجاد استبداد در لیگ آلمان