کسیه?

اندومبله?

هر دو هافبک فیزیکی هستن و بارسا سال آینده می خواد یکی شون رو بخره

کسیه تا ۲۰۲۲ با میلان قرارداد داره

اندومبله تا ۲۰۲۴ با تاتنهام قرارداد داره 

کدوم بهتره؟ نظر بدید دوستان

به نظر من کسیه