تیم های راگبی مردان و زنان ایران برای اولین بار در مسابقات راگبی غرب آسیا روی سکو رفتند.
به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، رقابتهای راگبی قهرمانی غرب آسیا با حضور تیمهای مردان و بانوان ایران و به میزبانی دوحه قطر برگزار شد و هر دو تیم روی سکو رفتند.
تیم مردان ایران بعد از 4 برد و یک باخت در مسابقات دورهای، در فینال با امارات دیدار کرد و با شکست 31 بر 14 به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.
همچنین تیم بانوان ایران با 2 برد، یک تساوی و 2 باخت در دیدار ردهبندی به مصاف سوریه رفت و با پیروزی مقابل این حریف در رده سوم قرار گرفت.
این برای نخستین بار است که تیم بانوان ایران روی سکو قرار میگیرد.



