فصل قبل ترابی رو آزاد و مغانلو رو با 50 هزار یورو خریدیم گوش فلک رو پر کردن که از قطر و پرتغال بازیکن خریدن،الان خودشون سلمانی از پرتغال چشمی از قطر و آزادی رو از یونان خریدن و مربی ایتالیایی و سه تا بازیکن خارجی هم قراره بخرن .قدرت هوچیگریو درک کردین
۲۵۱ بازدیدیکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
فصل قبل ترابی رو آزاد و مغانلو رو با 50 هزار یورو خریدیم گوش فلک رو پر کردن که از قطر و پرتغال بازیکن خریدن،الان خودشون سلمانی از پرتغال چشمی از قطر و آزادی رو از یونان خریدن و مربی ایتالیایی و سه تا بازیکن خارجی هم قراره بخرن .قدرت هوچیگریو درک کردین


