سجاد آقایی بازیکن اراکی فصل گذشته نساجی مازندران، با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه، با قراردادی دو ساله، به آلومینیوم اراک پیوست.
به گزارش طرفداری؛ آقایی سابقه بازی در استقلال تهران، آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد.

بازیکن سابق آبی های تهران راهی اراک شد.
سجاد آقایی بازیکن اراکی فصل گذشته نساجی مازندران، با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه، با قراردادی دو ساله، به آلومینیوم اراک پیوست.
به گزارش طرفداری؛ آقایی سابقه بازی در استقلال تهران، آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد.