گفت و گو با اسکوچیج مربی ایران بین نیمه بازی ایران _ کره جنوبی در زیر :

سلام وقت را هدر نمی دهم با همین ترکیب به فراخوان نیمه دوم می روید ؟

سلام بله  با همین ترکیب نیمه دوم گل می زنیم

درست . گل بزنید ها !!!

اسکوچیج خندید و جوابی نداد شاید به دلیل اینکه وقت نبود یا ...

خداحافظ یا بعد از بازی 

خداحافظ تا بعد از بازی

 

بعد از بازی هم در خدمت شما با گفت و گو با اسکوچیج و بقیه بقیه بازیکنان هستیم بعد از بازی هستیم :

گفت و گو با طارمی :

سلام 

سلام .

بازی چطور بود بازی مساوی کرد ایران اما هنوز صدرنشین هست ایران 

خدا را شکر بازی خوبی بود و سعی کردیم ببریم اما نشد روی یک فرصت بد گل خوردیم و بعد آن بسیار تلاش کردیم که بازی رامساوی یا حتی ببریم اما نتوانستیم  ببریم اما بازی را مساوی کردیم و بدشانس بودیم که شوت من به گل تبدیل نشد اگر گل می شد گل زیبایی بود اما لیاقت کره باخت نبود و همین طور هم لیاقت ایران باخت نبود و مساوی نتیجه عادلانه ای بود و به نظر من اگر سوونگ هونگ مین بازیکن تاتنهام نبود با ختلاف 2 گل به بالا می بردیم و واقعا می شود گفت امروز بدشانس بودیم اما در جدول اول هستیم با 10 امتیاز و کره دوم است با 7 امتیاز بقیه تیم هم که زیاد خطرناک نیستند و روی هم 7 امتیاز دارند

 درباره گلی که جهانبخش زد چه نظری داری ؟

گل زیابیی زد علیرضا ( جهانبخش ) و گل درجه یکی بود فوق العاده بود

عالی

 

گفت و گو با جهانبخش :

سلام خوب هستید طارمی می گوید گلی که زدی درجه یک و فوق العاده بود 

سلام ممنون خوب هستم و طارمی هم لطف می کند و گل من یک گل معملی بود که این گل را برای پیشواز برد زدم اما گل دوم را نزدیم و نتوانستیم ببریم

گلی که  زدی قشنگ بود ؟

گفتم گلی که زدم معمولی بود

خب ممنون باید با بقیه هم گفت و گو کنم 

مزاحم نمی شوم و جهانبخش خندید

 

گفت و گو با بیرانوند :

سلام بازی چطور بود انگاری گل خوردی

سلام بازی معمولی ای بود و متاسفانه گل خوردم و  نتوانستم کلین شیت کنم

چرا بازی معمولی بود ؟

گل خوردیم و مساوی کردیم 

این که نشد دلیل 

خب دیگه همین هست دلیل بد بود قبول کن

باشه قبول می کنم بد بود اما اگر گل نمی خوردی ...

فکر بد نکن کل تیم بد بود

خداحافظ

خداحافظ 

 

گفت و گو با اسکوچیج 

 

سلام

سلام

بازی چطور بود ؟

خوب بود

این خوب بود شما از صد تا افتضاح بود بد تر بود

شوخی نمی کنم کره جنوبی تیم خوبی است و مساوی هم ارزشمند است

11 بازی بدون باخت

عملکرد فوق العاده ای است اما نمی خواهم از خودم تعریف تیم ایران بازیکنان خوبی دارد

خداحفظ 

خداحافظ