قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال تهران به مدت سه سال دیگر تمدید شد.

به گزارش طرفداری؛ مجیدی پس از رسمی کردن قرارداد خود در اینستاگرام نوشت:

امید و انرژی مثبتی که تیم مدیریتی آقای مصطفی آجورلو به باشگاه استقلال آوردند، زمینه‌ساز خبرهای خوب و مهمی برای باشگاه محبوب‌مان خواهد بود. وظیفه خودم می‌دانم که از درایت مدیرعامل محترم باشگاه استقلال تشکر کنم و بدون تردید این آغاز یک مسیر تاریخی برای استقلال خواهد بود.