نکته ی فنی به بازیکنان و کادر فولاد : در طول بازی دائما به پرسپولیسی ها بگید فردا چندشنبست یا مثلا بگید شنبه کجا هستید یا مثلا شنبه ها چی کار می کنید روحیشونا اینجوری از دست می دن و شما راحت برنده می شید
۱۲۷ بازدیدپنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
نکته ی فنی به بازیکنان و کادر فولاد : در طول بازی دائما به پرسپولیسی ها بگید فردا چندشنبست یا مثلا بگید شنبه کجا هستید یا مثلا شنبه ها چی کار می کنید روحیشونا اینجوری از دست می دن و شما راحت برنده می شید

