فرهاد مجیدی برای تقویت خط حمله تیمش از آجورلو درخواست جذب 2 بازیکن کرده است.
به گزارش طرفداری، استقلال اگرچه تا بدین جای فصل نقل و انتقالات 11 بازیکن جذب کرده است اما با توجه به بازیکنان جدا شده از این تیم آبی ها هنوز نیاز به جذب بازیکن جدید را حس می کنند.
در این بین استقلال در خط حمله با کمبود بازیکن با کیفیت روبرو است و به همین دلیل هم فرهاد مجیدی از آجورلو خواسته که این تیم در پست هافبک تهاجمی 2 بازیکن جذب کند.
در این بین آجورلو برای جذب دو بازیکن خارجی قول مساعد است و قرار است در هفته های آینده زمین برای جذب آنها فراهم شود.


