
نمیدونیم گریه کنیم برا باخت الکلاسیکو یا به کریس پنالدو بخندیم یا لعنت بفرستیم برا کومان استقلالی ها شما که تجربه تحقیر شدن زیاد دارید راهنمایی کنید
۲۷۵ بازدیدیکشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
نمیدونیم گریه کنیم برا باخت الکلاسیکو یا به کریس پنالدو بخندیم یا لعنت بفرستیم برا کومان استقلالی ها شما که تجربه تحقیر شدن زیاد دارید راهنمایی کنید


