فکر کردیم کالچوپولی تو ایتالیا تموم شده ولی مثل اینکه دوباره در حال شکل گرفتنه. فوتبال ایتالیا هیچموقع نمیتونه سالم بمونه چون ارکان فدراسیونش فاسده و چقدر هم شبیه هستش