شنیدم پرسپولیسی ها گفتن چرا استقلال خارجی داره عزیزان من شما یک خارجی دارید ما هم یکی این که شما پنج ساله رادو را برا ترشی انداختن خریدید به ما ربطی نداره مشکل از شرکت ارکا هست که با رادو قرارداد بسته
۲۰۱ بازدیدسهشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - 0۶:۰۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
شنیدم پرسپولیسی ها گفتن چرا استقلال خارجی داره عزیزان من شما یک خارجی دارید ما هم یکی این که شما پنج ساله رادو را برا ترشی انداختن خریدید به ما ربطی نداره مشکل از شرکت ارکا هست که با رادو قرارداد بسته

