آخه یکی نیست بگه دیوث تو که گفتی اینو به کویادو ترجیح میدی که کویادو به این روز افتاد که میخواد خداحافظی کنه،حالا به دمیر هم بازی نمیدی داره میره
بشاش تو دهن لاپورتایی که انقدر به مربی درجه پنجی مثل کومان اعتماد به نفس میده که برای باشگاه برنامه بچینه و جواهرایی مثل دمیر رو نابود کنه


