طرفداران باشگاه حکومتی کیسه این روزها با مدیرعامل سپاهی خود سردار دادکان دست به کارهای عجیب غریبی زده اند که فضای ورود به همه آنها در این پست نمیگجنه اما میشه از قرارداد مشکوک با فدراسیون برای تبلیغات محیطی گفت که هرچند به ظاهر تکذیب کرده ند تا خرید های نجومی و دلاری برخلاف سالهای گذشته که هرچند با الطاف بسیار زیادی هم روبرو بودند اما چون همه تیم ها یکسان مورد حمایت بودند برای کیسه کشا راضی کننده نبود اما امسال با وجود بی مهری های زیاد به پرسپولیس حال طرفدار کیسه خوب است و به گفته خودشان همه چیز کوک و جنگ برابر است!!! ببینیم امسال بچه لوس وزارت چه کار خواهد کرد اگر وسط فصل وزیر و وکیل را دوباره پرسپولیسی نکنند



