امروز سریال اسکویید گیم رو دیدم خوب بود ولی از لذتش خیلی کم شد چون یه کاربر بیشعور به نام عب.ر تو یه تیتر پست همشو اسپویل کرده بود ?خدا نگذره از این مردم آزارا?تعلیق ندارع این کار؟
۲۹۲ بازدیدچهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
امروز سریال اسکویید گیم رو دیدم خوب بود ولی از لذتش خیلی کم شد چون یه کاربر بیشعور به نام عب.ر تو یه تیتر پست همشو اسپویل کرده بود ?خدا نگذره از این مردم آزارا?تعلیق ندارع این کار؟


