اگه بازیکنای پرسپولیس باهوش بودن از هرجای زمین که توپ گیرشون میومد شوت میکردن تو گل
۱۳۶ بازدیدچهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اگه بازیکنای پرسپولیس باهوش بودن از هرجای زمین که توپ گیرشون میومد شوت میکردن تو گل


