و سوال اینجاست چرا با این همه خرید خارجی گران قیمت باشگاه کیسه هیچ پرونده ای نداره؟  تو این سالها از کجا تزریق شده که پرافتخارترین باشگاه کشور هم چنان با مشکلات مالی دسته پنجه نرم میکنه؟؟؟  اندکی تامل!!!! 

پرسپولیس فقط 10 روز فرصت داره بازیکن خارجی بگیره و هیچ گونه حمایتی دیده نمیشه چون اقایون مشغول خرید گزینه سوم پرنسس هستند اقایون به گوش باشند با این کارها فقط پرسپولیس رو افعی تر میکنن برای تجاوز بیشتر و ادامه روند قهرمانی ها. ما تیمی هستیم که با پنجره بسته رفتیم فینال اسیا