کیسه کش جماعت همینه
6(شیش (شش)) سال پاپاشونو فقط چون نتونست
پرسپولیس رو زمین بزنه
فحاشی کردن
الانم برای پاپا مسعود کری میخونن
میگن پاپا کجایی ما هفته 4 تو صدریم

کیسه کش جماعت همینه
6(شیش (شش)) سال پاپاشونو فقط چون نتونست
پرسپولیس رو زمین بزنه
فحاشی کردن
الانم برای پاپا مسعود کری میخونن
میگن پاپا کجایی ما هفته 4 تو صدریم