آرش رضاوند پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در مورد مصدومیت و غیبتش در این بازی گفتگویی کوتاه انجام داد.
به گزارش طرفداری، رضاوند در ابتدا اظهار داشت:
مقابل نفت آبادان رباط صلیبی و مینیسک پایم آسیب دید. سعی کردم در دربی بازی کنم اما گفتم آسیب دیدگی را رفع کنم و بعد از آن برگردم. شاید 2 یا 3 هفته طول درمان طول بکشد.
وی در مورد برد استقلال پس از 5 هفته گفت:
خداراشکر توانستیم بعد از 5 هفته برنده باشیم. بچههای بازی خوبی انجام دادند. امیدوارم ادامه داشته باشد.



