فرهاد مجیدی به احتمال فراوان در بازی نود ارومیه در جام حذفی از بازیکنان کمتر بازی کرده استفاده می کند.
به گزارش طرفداری، استقلال بعد از پشت سر گذاشتن 10 هفته پرفشار در لیگ برتر حالا در شروع کارش در جام حذفی باید با نود ارومیه بازی کند، تیمی که فصل پیش از رقابت های لیگ یک به لیگ 2 سقوط کرد.
در این بین به نظر می رسد فرهاد مجیدی در این بازی که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، از بازیکنانی استفاده کند که کمتر فرصت بازی به آنها رسیده است.
در طول بازی های این فصل بازیکنانی مثل آرمان رمضانی، بابک مرادی، محمدرضا آزادی، متین کریم زاده، فردین رابط و چند بازیکن دیگر فرصت کمی برای بازی کردن پیدا کرده اند و به نظر می رسد مجیدی برابر نود ارومیه به آنها فرصت بازی خواهد داد.
بیشتر بخوانید:
استقلال و 2 بازی ساده قبل از 2 بازی سرنوشت ساز


