خنده دار ترین کامنتی که تو سایت دیدم و خوندم یه لنگی بود با داریوش خان بحث و حرفش شده بود آخر سرهم کم آورد گفت داریوش درسته خودت فحاش و فحاش ناموس نیستی ولی همیشه چندتا نوچه ی فحاش و هتاک تو دست و بالت داری که خوب اینش خنده دار بود هرچند اینم به نظرم دروغه
خنده دار ترین کامنتی که تو سایت خوندم
۴۸۸ بازدیدسهشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


