امیرعابدزاده گفت از اول دوست داشتم گروه B بیفتیم و گروه آسونیه بعد پشت سرش سریع شجاع خلیلزاده که جز سر لیست پکیجیهاست پرید تو صحبتش که بگه نه گروهمون خیلی سخته?اکثربازیکنای تیمملی گفتن گروه خوبی افتادیم و تلویحا" ساده بودن گروه ایران رو تایید کردن. فقط شجاع خلیلزاده گفت گروهمون سخته که اونم با توجه به حضورش در پکیجها تکلیفش مشخصه :)


