زمانی که کیروش سرمربی تیم ملی بود، میگفتن باید یه پای فینال جام جهانی باشیم! الان میگن: همینکه بریم اونجا دیده بشیم کافیه! مگه میخواین برین عیددیدنی؟ اینقدر پکیجها بهتون مزه کرده؟