متاسفانه اون از اون ضایع بازیش با بویان کرکیچ...زیزو رو هم فکر کرده مثل بویانه...زشته به قرآن این کارها...هرکی و میبینه میچسبه بهش ...قیافه زیزو نشون میده که چقدر از این کار ناراحته