اینجا میبینید که اصلا کرنر نبوده که داور کرنر گرفت که اونا گل زدن​​​​ ( فیلمشم هست ) 

بعد بارسا فنا ( بعضیاشون ) میان میگن رئال شانس و داوریه ??