با وجود ابتلای آنتونیو کونته به کرونا، سران تاتنهام انتظار دارند این مربی بتواند در دیدار روز شنبه مقابل برایتون حاضر باشد.
به گزارش طرفداری و به نقل از اتلتیک، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی باشگاه تاتنهام به بیماری کرونا دچار شده است. گفته می شود این مربی بعد از مثبت شدن تست کرونایش به قرنطینه فرستاده شده و با وجود ابتلای او به کرونا، سران تاتنهام انتظار دارند این مربی تا دیدار روز شنبه مقابل برایتون بدون علامت شده باشد و بتواند تیمش را مقابل مرغ های دریایی هدایت کند.
در حال حاضر تست کرونا در لیگ برتر فقط روی بازیکنان و اعضای کادر فنی انجام می شود که دچار علامت باشند و اگر نتیجه تستی مثبت باشد، اتفاقات بعد از آن بر عهده کادر پزشکی تیم است.
تاتنهام این روزها در فرم خوبی به سر می برد و توانسته در 4 بازی اخیر خود به پیروزی برسد. این تیم در حال حاضر با سه امتیاز بیشتر از آرسنال در رده چهارم جدول قرار دارد و اگر چه آرسنال یک بازی کمتر انجام داده اما تفاضل گل تاتنهام بهتر است.
به همین خاطر هم سران تاتنهام در تلاشند تا کونته به این بازی برسد تا تیم لندنی در مسیر کورس کسب سهمیه ضربه نخورد.



