چند وقت پیش این جمله از آلبا رو گفتم بارسایی.ها مطابق معمول انکار کردن که اصلا همچین چیزی نگفته!
لینک مصاحبه با as : https://www.google.com/amp/s/en.as.com/en/2018/10/28/soccer/1540751369_533336.amp.html
بعد از بردن رئال مادرید در الکلاسیکو آلبا گفت بردن رئال مادرید مانند بردن سی.ال است?(سطح تیم رو ببین)
حالا خودتون شاید بدونید چرا بارساییها تنها دستاوردشون رو اینطوری جشن میگیرن و اونقدر بهش مینازن
البته دیشب برد گواردیولا هم همچین حسی بهشون داد
با این وجود که دیشب هم یه سیال بردن الان بارسا پر افتخارترین تیم سیال هست و کسی نزدیکش نمیشه:(((((
(عکس پست کاملا تزئینی است و ربطی به مطلب ندارد8)
با اشتراک گذاری لینک پست حمایت کنید❤

