همونطور که میدونید رئال تو دفع ضربات ایستگاهی از تیر یک مشکل داره از طرفی اسکرتل استاد قطع توپها تو تیر یکه.به نظر من این بازیکن از استرلینگ و بالوتلی و کوتینیو برای رئال خطرناک تره.