
خيال راحت بيل از پيروزی رئال
۲۹۲ بازدیدپنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به گزارش "ورزش سه"، بیل در بین دو نیمه این عکس را در صفحه فیس بوکش منتشر کرد و نوشت:" ناراحتم که آنجا نیستم.45 دقیقه فوق العاده ای داشتیم. بروید و همین روند را در نیمه دوم داشته باشید. به پیش رئال!"


