به گزارش "ورزش سه"، بیل در بین دو نیمه این عکس را در صفحه فیس بوکش منتشر کرد و نوشت:" ناراحتم که آنجا نیستم.45 دقیقه فوق العاده ای داشتیم. بروید و همین روند را در نیمه دوم داشته باشید. به پیش رئال!"