خانه/اخبارسلام. عزیزان دانشجو. من زبانم ضعیفه میخواستم بپرسم توی دانشگاه ممکنه به خاطر زبان عمومی و تخصصی اذیت بشم؟ ۶۹۷ بازدیدچهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - 0۸:۱۹خب ،این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.قوانین سایتالبته قراره انشاءالله از مهر یا حتی اواخر تابستون آموزشگاه برم ممنون