رضاوند ماندنی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، آرش رضاوند هافبک میانی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

آرش رضاوند پیش از این یک فصل با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قرارداد خود، تا دو فصل دیگر در جمع آبی‌های پایتخت حضور خواهد داشت.