سیاوش یزدانی به زودی در تمرینات آبی ها شرکت خواهد کرد.
به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته تیم استقلال که زمستان سال گذشته برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شده بود، پس از پایان دوران خدمت خود، در جلسهای با مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافت. در این دیدار ، دکتر آجورلو از بازگشت یزدانی ابراز خوشحالی کرد و یزدانی هم از انگیزه فراوان خود برای حضور در استقلال گفت.
یزدانی به زودی در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد.



