سئوال من از هواداران تیم های ایتالیایی
۳۵۷ بازدیدپنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سئوال من اینه که چرا شما نمیاین در مورد رئال و بارسا بحث کنید
یا اینکه سیستم کدوم بهتره و کدوم بهتر بازی میکنه
یا در مورد رونالدو و مسی و نحوه بازیشون...
منتظر جوابتون هستم


