سئوال من اینه که چرا شما نمیاین در مورد رئال و بارسا بحث کنید یا اینکه سیستم کدوم بهتره و کدوم بهتر بازی میکنه یا در مورد رونالدو و مسی و نحوه بازیشون... منتظر جوابتون هستم