خیلی ساده است..هواداران تیم های سری آ به مانند هواداران لالیگا و پریمر لیگ دوست دارند در مورد تیم خودشون...در مورد لیگ خودشون..در مورد کشور ایتالیا یا انگلستان صحبت کنند..اتفاقات اون لیگ...نقل و انتقالات اون لیگ...نتایج اون لیگ و... و فکر میکنم جوابی که بخان به من بدند این باشه که به ما ربطی نداره...و واقعا هم همین طوره..اظهار نظر با ایجاد تفرقه و نفاق فرق میکنه...