من جواب سئوالی رو که از هواداران تیم های ایتالیایی کردم رو خودم میدم
۴۷۲ بازدیدپنجشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خیلی ساده است..هواداران تیم های سری آ به مانند هواداران لالیگا و پریمر لیگ دوست دارند در مورد تیم خودشون...در مورد لیگ خودشون..در مورد کشور ایتالیا یا انگلستان صحبت کنند..اتفاقات اون لیگ...نقل و انتقالات اون لیگ...نتایج اون لیگ و...
و فکر میکنم جوابی که بخان به من بدند این باشه که به ما ربطی نداره...و واقعا هم همین طوره..اظهار نظر با ایجاد تفرقه و نفاق فرق میکنه...


