اینکه جایگاه نیروهای هلال احمر چسبیده به نیمکت تاج باشه و در زمان انجام بازی رو اعصاب مربی تیم میهمان برن قانونیه؟چرا باشگاه در این مورد موضع گیری نمیکنه؟از دیروز تا حالا باشگاه دو خط بیانیه نداده که چرا اصلا نیروهای بیربط هلال احمر باید بیان تنگ نیمکت تاج بشینن و برن رو اعصاب مربی ما؟مسبب این ماجرا فقط و فقط اون مسول برگزاری بازیه که اجازه میده این همه آدم نامربوط بیان بچسبن به نیمکت تیم میهمان.اولین سوال و اعتراض باشگاه به سازمان لیگ باید این باشه که چرا افراد هلالاحمر چسبیده به نیمکت تاج باید مستقر باشن؟!سوال دوم هم اینه که کجای قانون بهشون اجازه داده خوشحالی کنن و باعث تحریک نیمکت تیم مهمان بشن؟!
اینکه جایگاه نیروهای هلال احمر چسبیده به نیمکت تاج باشه و در زمان انجام بازی رو اعصاب مربی تیم میهمان برن قانونیه؟چرا باشگاه در این مورد موضع گیری نمیکنه؟از دیروز تا حالا باشگاه دو خط بیانیه نداده که چرا اصلا نیروهای بیربط هلال احمر باید بیان تنگ نی
۹۳ بازدیدجمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - 0۹:۰۰
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


