اینکه جایگاه نیروهای هلال احمر چسبیده به نیمکت تاج باشه و در زمان انجام بازی رو اعصاب مربی تیم میهمان برن قانونیه؟چرا باشگاه در این مورد موضع گیری نمیکنه؟‏از دیروز تا حالا باشگاه دو خط بیانیه نداده که چرا اصلا نیروهای بی‌ربط هلال احمر باید بیان تنگ نیمکت تاج بشینن و برن رو اعصاب مربی ما؟مسبب این ماجرا فقط و فقط اون مسول برگزاری بازیه که اجازه میده این همه آدم نامربوط بیان بچسبن به نیمکت تیم میهمان.اولین سوال و اعتراض باشگاه به سازمان لیگ باید این باشه که چرا افراد هلال‌احمر چسبیده به نیمکت تاج باید مستقر باشن؟!سوال دوم هم اینه که کجای قانون بهشون اجازه داده خوشحالی کنن و باعث تحریک نیمکت تیم مهمان بشن؟!