یحیی گل محمدی رفت وسط زمین داور رو کتک زد تا یکماه بعد دربی کمیته انضباطی خودش رو زده بود به خواب بعدش ۲ جلسه محرومیت کشکی واسش درنظر گرفتن،حالا ساپینتو یک لگد به برانکاردِ نیروهای بی نزاکت هلال احمر زده ۱۲ ساعت نگذشته کمیته انضباطی احضارش کرده!!!!!